Nowy magazyn Programu VITAY na stacjach sieci PKN ORLEN
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 12 czerwca br. na stacjach sieci PKN ORLEN oznakowanych logo VITAY, pojawi się katalog programu w nowej wersji. Od tej pory, magazyn miłośników motoryzacji SZEROKIEJ DROGI, będzie jednocześnie prezentacją oferty programu VITAY.
Nowa formuła katalogu połączonego z magazynem, powstała między innymi dzięki życzliwym opiniom czytelników dotychczasowej gazety SZEROKIEJ DROGI i klientów korzystających z katalogu VITAY.
W kolejnej edycji uczestnicy programu VITAY znajdą dużo interesujących prezentów dla siebie i bliskich, które będą mogli wybrać pośród bogatej oferty. Miłośników programu zapewne ucieszy informacja, iż za zakup niektórych produktów i usług na stacji przyznawana jest szczególnie duża ilość promocyjnych punktów VITAY (np. za zakup Hot dog-a, klient otrzyma 100 punktów VITAY, za zakup Programu IV myjni, przyznane zostanie 300 punktów). Promocyjne oferty produktów i usług na stacjach oznaczone będą specjalnym znakiem „wykrzyknika”.
Zgodnie z tradycją, członkowie programu VITAY będą mogli również przekazać zebrane punkty dla instytucji charytatywnej. W tym roku będzie możliwość wsparcia budowy Polskiego Sztucznego Serca oraz Fundacji Episkopatu Polski Dzieło Nowego Tysiąclecia, która prowadzi programy stypendialne dla uzdolnionej młodzieży z małych miast i wsi na terenie całego kraju.
W dniu premiery (12 czerwca br.) magazyn będzie dostępny na ponad 1000 stacjach w kraju. Pozostałe punkty dystrybucji na stacjach będą uruchamiane sukcesywnie w kolejnych dniach. Zaistniała sytuacja jest spowodowana wprowadzaniem zmian technologii informatycznej na stacjach paliw.
Informacje o programie VITAY:
Program VITAY został uruchomiony 14 lutego 2001 na 194 stacjach. Obecnie w programie uczestniczy około 6 milionów kierowców, a kartę honoruje ponad 1600 stacji sieci PKN ORLEN oznakowanych logo VITAY. Na rynku ukazały się już cztery edycje katalogu. Z roku na rok był on inny, bogatszy i różnorodny. Koncern rozpoznawał rynek i odpowiadał na potrzeby i oczekiwania swoich klientów. Katalog stopniowo wykraczał poza ramy spisu i prezentacji nagród, choć zawsze były one na pierwszym miejscu. ORLEN m.in. zapraszał klientów do podróży po magicznych miejscach w Polsce, a w ostatniej edycji prezentował historyczne, kultowe modele samochodów.