Zależy nam, aby przedstawiciele społeczności lokalnych mieli możliwość swobodnego zgłaszania uwag, opinii i wątpliwości dotyczących działalności naszej spółki. Rzecznik ds. społeczności lokalnych prowadzi dialog i dba o wysoką jakość relacji opartych na partnerstwie, uczciwości, szacunku i zaufaniu.
Wymagania dotyczące zgłoszenia
Uprzejmie prosimy o przekazanie w zgłoszeniu niezbędnych informacji, które umożliwią sprawne rozpatrzenie Państwa zgłoszenia:
- dane kontaktowe:
- imię i nazwisko,
- nazwa instytucji (jeśli dotyczy),
- adres do korespondencji tradycyjnej lub adres e-mail,
- numer telefonu;
- szczegółowy opis zgłoszenia,
- wszelkie dokumenty, które mogą być istotne i pomocne w wyjaśnieniu sprawy,
- jeśli zgłoszenie zawiera propozycje usprawnień – wskazanie stanu aktualnego, istniejących trudności oraz stanu postulowanego i opis ewentualnych proponowanych rozwiązań usprawniających,
- informację czy sprawa była wcześniej do nas zgłaszana oraz adresata i sposób załatwienia sprawy.