23.05.2012

Łączy nas nie tylko futbolowa pasja

Mistrzostwa Europy rozgrywane w czerwcu tego roku, po raz pierwszy w historii Grupy ORLEN stworzyły okazję do akcji marketingowej integrującej klientów z Polski, Czech i Niemiec. Akcja rusza pod koniec maja i obejmie stacje koncernu w Niemczech, Czechach i Polsce. Na czym będzie polegać? Klienci odwiedzający stacje STAR w Niemczech oraz Benzina w Czechach będą otrzymywali ulotki z informacjami o sieciach ORLEN i Bliska, które będą zawierały kupony, zachęcające do odwiedzania naszych stacji podczas pobytu w Polsce. Posiadacze ulotki będą mogli zrealizować kupony promocyjne na wybranych stacjach sieci ORLEN i Bliska.

Ważnym elementem akcji ORLENU będzie wprowadzona na czas Euro 2012 nowa usługa, która umożliwi wybór waluty transakcji podczas dokonywania płatności kartami VISA i Mastercard na stacjach ORLEN i Bliska. Płatność w rodzimej walucie zagwarantuje zagranicznym klientom nie tylko wygodę i przejrzystość transakcji, lecz także oszczędność, wynikającą z braku opłat za przeliczenie waluty.