28.10.2014

Pilotażowe TESCO express na ORLENIE

PKN ORLEN i TESCO testują nowy format sklepu typu convenience na stacjach sieci ORLEN. Pierwszy obiekt w tej konwencji został otwarty na ul Bennetta 2 w Warszawie.

Zaobserwowane w ostatnich latach zachowania zakupowe wskazują, iż klienci stacji oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów i usług związanych z wiarygodną, rozpoznawalną marką, ale także coraz to bardziej rozszerzonej oferty produktów. Współpraca obu firm jest próbą odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów oraz zmieniające się trendy na rynku. TESCO express na stacjach ORLEN to nie tylko nowa marka i wnętrze, ale przede wszystkim znacznie poszerzony asortyment oferujący świeże produkty, w tym owoce i warzywa na wagę, produkty brandowe i marki własne firmy TESCO. Klienci będą mogli korzystać w nowych sklepach TESCO express zarówno z kart Vitay (ORLEN), jak i zbierać punkty na kartach Clubcard (TESCO).

Pierwsza tego typu stacja na powstała na ul. Bennetta 2 (przy lotnisku Okęcie) w Warszawie.

Podejmując współpracę pilotażową z TESCO  liczymy na wypracowanie rozwiązań, które zapewnią naszym klientom wygodę i szybkość dokonywania codziennych zakupów podczas wizyty na stacji paliw. Liczymy, że efekty naszej współpracy spotkają się z uznaniem naszych obecnych klientów i zachęcą nowych nabywców do odwiedzania stacji naszej sieci – powiedział Marek Balawejder, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej.
TESCO zawsze aktywnie reaguje na zmieniający się rynek oraz oczekiwania klientów. Czerpiąc z doświadczeń Grupy TESCO na rynkach międzynarodowych oraz wykorzystując siłę marki w Polsce postanowiliśmy zaproponować klientom nową jakość w segmencie convenience, bazującą na testowej współpracy silnych i doświadczonych partnerów, jakimi są TESCO i PKN ORLEN  – powiedziała Beata Gadamska, Dyrektor Projektu.

W ramach programu testowego, planowane jest stworzenie 10 sklepów TESCO express na wybranych stacjach paliw ORLEN na terenie całej Polski. Program testowy potrwa rok.