Marketing
Nadawanie kształtu i wizerunku marek to praca z VERVĄ
Dorota Konarska
Uczestniczę w tworzeniu strategii wizerunku marek Grupy Kapitałowej oraz zajmuję się wprowadzaniem nowych marek do portfolio Koncernu.
Kreuję opakowania produktów marek VERVA i Stop Cafe. Zajmuję się także aspektami prawno-marketingowymi, analizą trendów rynkowych i współpracą z producentami. Moja praca daje mi ogromną satysfakcję dzięki możliwości wykorzystywania kreatywności i profesjonalizmu przy realizacji zadań i projektów.
Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, więc nadzoruję także wdrażanie produktów marek własnych na rynkach zagranicznych, tj. Czechy, Słowacja, Litwa, Węgry i Niemcy. Cenię możliwość rozwijania umiejętności globalnego spojrzenia na projekty.
Dlaczego ORLEN?
Przede wszystkim jestem dumna, że tu pracuję. Mam poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Poszerzam wiedzę i dzięki takim projektom jak ORLEN Charge - ładowarek do pojazdów elektrycznych czuję realny wpływ na otaczającą rzeczywistość, dzięki tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych projektów i rozwiązań.