Marketing

Nadawanie kształtu i wizerunku marek to praca z VERVĄ

Dorota Konarska


Uczestniczę w tworzeniu strategii wizerunku marek Grupy Kapitałowej oraz zajmuję się wprowadzaniem nowych marek do portfolio Koncernu. 

Kreuję opakowania produktów marek VERVA i Stop Cafe. Zajmuję się także aspektami prawno-marketingowymi, analizą trendów rynkowych i współpracą z producentami. Moja praca daje mi ogromną satysfakcję dzięki możliwości wykorzystywania kreatywności i profesjonalizmu przy realizacji zadań i projektów.

Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, więc nadzoruję także wdrażanie produktów marek własnych na rynkach zagranicznych, tj. Czechy, Słowacja, Litwa, Węgry i Niemcy. Cenię możliwość rozwijania umiejętności globalnego spojrzenia na projekty. 

Dlaczego ORLEN?

Przede wszystkim jestem dumna, że tu pracuję. Mam poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Poszerzam wiedzę i dzięki takim projektom jak ORLEN Charge - ładowarek do pojazdów elektrycznych czuję realny wpływ na otaczającą rzeczywistość, dzięki tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych projektów i rozwiązań.

Możliwość wychodzenia z inicjatywą, kreatywność, profesjonalizm, wykorzystywanie kwalifikacji przy realizacji moich zadań i projektów daje mi ogromną satysfakcję!

Dorota Konarska Marketing