Trzeci etap akcji "Jakość Orła" rozpoczęty.
Od dzisiaj na stacjach sieci ORLENU, klienci stacji będą mogli sprawdzić informacje dotyczące dostaw paliw.
W miejscu widocznym dla klientów (drzwi wejściowe, przy okienku kasowym) umieszczony zostanie certyfikat informujący o bieżących dostawach paliw na stację. Przy każdej dostawie produktów pracownik stacji wpisuje w odpowiednich kolumnach dokładną datę pobrania próbki (dzień, miesiąc, rok), rodzaj dostarczonego paliwa i podpisuje się. W przypadku jednorazowej dostawy wielu produktów np. Eurosuper 95 i Super Plus 98 w certyfikacie wpisana zostanie w jednej pozycji data dostawy i rodzaje dostarczonych paliw. Każdy certyfikat musi być oznaczony pieczątką stacji, umieszczoną w prawym dolnym rogu certyfikatu.
Certyfikat jest kolejnym dowodem na realizowanie przez firmę konsekwentnej polityki dbałości o doskonałą jakość paliw. Sukces akcji po hasłem "Patrol Jakości", podczas której na stu stacjach sieci, prawie pięć tysięcy kierowców mogło samodzielnie ocenić jakość kupowanego produktu przyczyniła się do powstania kolejnego projektu. Chcemy, aby nasi klienci mogli mieć pewność, iż stacja na której tankują oferuje im produkt najwyższej jakości. Certyfikat jest świadectwem gwarantującym dbałość pracowników sieci o paliwo jakie sprzedają. PKN ORLEN produkuje i dostarcza paliwa spełniające najwyższe normy jakości i kontroluje je na każdym etapie produkcji, dystrybucji aż po sprzedaż. Poprzez certyfikaty chcemy przekazać klientom ważną informację: Jesteś na stacji, która dba o silnik twojego samochodu - mówi Pani Anna Walczowska, Dyrektor ds. Marketingu płockiego koncernu.
ORLEN do tej pory przeprowadził dwie kampanie informacyjne związane z jakością paliw dla klientów. Pierwszą był znak "Jakość orła", który pojawił się na dystrybutorach paliw w sieci ORLENU w lipcu bieżącego roku. Godło z tym symbolem to informacja dla klientów, że na oznaczonych stacjach kupią wyłącznie paliwo, które przeszło pomyślnie wielokrotną i wielopoziomową kontrolę jakości i posiada najwyższe parametry jakościowe przyjazne dla silników samochodowych i środowiska naturalnego.
Kolejną ważną akcją był "Patrol Jakości", który ruszył pod koniec sierpnia i zakończył się w połowie września. W ramach tej inicjatywy klienci mogli skorzystać z możliwości przeprowadzenia na stacji badań jakościowych tankowanego paliwa. W czasie funkcjonowania "Patrolu Jakości", ruchome laboratorium badawcze obsługiwane przez specjalistów z Centralnego Laboratorium Naftowego przemierzyło całą Polskę, odwiedzając 100 stacji ORLENU i umożliwiając prawie pięciu tysiącom kierowców możliwość zbadania paliwa. "Patrol jakości" był pierwszą tego typu akcją w Polsce, która spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony Klientów. Wyniki badań udowodniły, że benzyna i olej napędowy dostępne na stacjach oznaczonych godłem "Jakość Orła" są najwyższej jakości. PKN ORLEN S.A.
Dodatkowych informacji lub zdjęcia certyfikatu udziela biuro prasowe PKN ORLEN S.A.