05.12.2005

PKN ORLEN – Super atrakcje dla kibiców Rajdu Barbórka

Obecność Orlenu podczas 43. Rajdu Barbórka nie ograniczała się do wystawienia załogi Orlen Team. Dodatkowe atrakcje, jakie czekały na kibiców na stoisku PKN ORLEN przy trasie OS „Karowa” to m.in.: oświetlane żywymi płomieniami logo VERVA, ekspozycja rajdowych samochodów i motocykli, autografy rozdawane przez Krzysztofa Hołowczyca, Jean-Marca Fortina i Jacka Czachora.

ORLEN, jako sponsor główny rajdu, zgotował kibicom niespodziankę przygotowując rajdową aranżację swojego stoiska. Drogę do niego wskazywała oryginalna konstrukcja, podświetlającą co kilkanaście sekund płomieniami czterometrowe, stalowe logo VERVA. Na stoisku, specjalnie dla kibiców rajdu, wystawione zostały auta rajdowe - Nissan Patrol GR, Subaru Impreza WRX, symulator jazdy rajdowej Peugeot 206 WRC oraz motocykl - KTM 660 Rally.

Podczas OS „Karowa” rozstrzygnięto też specjalny konkurs Orlenu, w którym nagrodą był ekscytujący przejazd z Krzysztofem Hołowczycem po trasie OS „Karowa”. W zabawie mogły wziąć udział wszystkie osoby, które wrzuciły do specjalnej urny paragony ze stacji Orlen. Uczestnicy otrzymywali od hostess gadżety firmowe i ulotki informacyjne. O konkursie na bieżąco informował prowadzący imprezę popularny „Szaja”, czyli Krzysztof Szaykowski – legenda wśród polskich kierowców rajdowych.

Zwycięzcą konkursu została Marta Jankowska, która w fotelu pilota Peugeota 206 WRC miała szansę poczuć prawdziwe emocje towarzyszące zawodnikom startującym na Karowej - tym bardziej, że jak stwierdził Hołowczyc – dopiero na tym przejeździe mógł naprawdę poszaleć! -

- Spodziewałam się, że będzie szybko, ale nie aż tak szybko! Zdziwiło mnie też, że samochód był w środku taki mały. Kiedy wystartowaliśmy wcisnęło mnie w fotel, a potem co chwilę miałam wrażenie, że rozbijemy się na jakimś drzewie. Oglądanie rajdów to jedno, ale jazda w samochodzie rajdowym – to coś zupełnie innego! Od lat marzyłam o przejażdżce autem klasy WRC –  skomentowała jazdę zwyciężczyni konkursu.

Po ogłoszeniu wyników Barbórki i odebraniu nagród Krzysztof Hołowczyc oraz Jean-Marc Fortin – zwycięzcy kryterium „Karowa”, pojawili się na stoisku Orlenu, aby rozdawać autografy oblegającym ich kibicom. Tutaj też udzielali wywiadów mediom. Dodatkową niespodzianką dla fanów Orlen Team była wizyta innej gwiazdy tego zespołu – Jacka Czachora.

Obecność Orlenu podczas imprezy podkreślały wystawione przez sponsora specjalne platformy widokowe, z których kibice mogli dopingować swoich faworytów. Zaangażowanie koncernu w imprezę odnotowały również media. Specjalne relacje z rajdu miały miejsce w programie 1 TVP, a transmisję na żywo oglądać można było w TVP 3. Również prasa, nie tylko motoryzacyjna, szeroko opisywała to wydarzenie.