12.10.2007

Kolejny tytuł SUPERBRAND dla marki ORLEN

PKN ORLEN już po raz trzeci został uhonorowany tytułem Superbrand Polska.

To prestiżowe wyróżnienie dla najsilniejszych marek konsumenckich przyznawane jest przez międzynarodową organizację Superbrands, działającą od 13 lat w ponad 80 krajach, a od trzech lat także w Polsce.

ORLEN ponownie zdobył uznanie Rady Marek, składającej się z ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. W wyniku ich pracy powstaje wiarygodną lista najsilniejszych marek na polskim rynku.

Podobnie jak w latach ubiegłych także tegoroczną edycję projektu Superbrands zorganizowała Agencja New Communications. Partnerami Superbrands są: Stowarzyszenie ProMarka, magazyny Brief i Harvard Business Review.

W tym roku Centrum Badań Marketingowych Indicator przeprowadziło dodatkowo największe w Polsce badania opinii Polaków o markach. Konsumentom przedstawiono ponad 1000 marek w 23 kategoriach. Uzyskane w ten sposób wyniki uzupełniły głosowanie eksperckie Rady Marek.