03.08.2016

Kolejna odsłona kampanii PKN ORLEN na RIO

PKN ORLEN wystartował z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „ORLEN. Najbliżej Biało-Czerwonych”. Tym razem źródłem inspiracji stało się wielkie święto sportu - Igrzyska Olimpijskie w brazylijskim Rio.

W ten sposób Koncern zamierza podkreślić fakt sponsorowania Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej RIO 2016, a także zachęcić wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania Biało-Czerwonym. PKN ORLEN chce także zaakcentować swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój polskiego sportu, wspieranie sportowców z reprezentacji siatkarskich, a także utytułowanych zawodników z Grupy Sportowej ORLEN, będących ambasadorami marki.
 
W ramach drugiej odsłony kampanii, przygotowany został kolejny spot reklamowy opowiadający o emocjach związanych z kibicowaniem, którego poszczególne sceny układają się w hymn kibiców zagrzewający polskich sportowców do walki o zwycięstwo. Zastosowane credo „ORLEN Najbliżej” odnosi się do powszechnej dostępności stacji paliw w Polsce, ale również do bliskości emocjonalnej z drużynami narodowymi i kibicami.
 
Oprócz reklamy telewizyjnej, w kampanii użyte zostaną reklamy internetowe video, a także ogłoszenia prasowe. Dodatkowo komunikacja prowadzona będzie w kanałach własnych, w postaci materiałów POS na stacjach paliw i w mediach społecznościowych. W komunikacji wykorzystana będzie również strona internetowa www.orlenkibicuje.pl zawierająca konkursy, stanowiąca platformę do wspólnej zabawy i szansę na zdobycie przez klientów i kibiców atrakcyjnych nagród. W trakcie kampanii na stacjach paliw ORLEN będą rozdawane Klientom naklejki kibica z różnorodnymi hasłami wspierającymi Biało-Czerwonych podczas ich występów na arenach sportowych.
 
Za kreację kampanii odpowiadają dwie agencje reklamowe: Scholz&Friends Warszawa oraz Just. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy MullenLowe MediaHub.