ORLEN sprzedał już ponad 10 mld litrów paliwa
Nowoczesna sieć stacji paliw PKN ORLEN w Polsce, Czechach, Niemczech i na Litwie odnotowała wolumen sprzedaży na poziomie 10 miliardów litrów. To kolejny rok z rzędu kiedy uzyskaliśmy tak wysoki pułap.
- Osiągnęliśmy ubiegłoroczny poziom sprzedaży paliw co było nie lada wyzwaniem w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu. Efekty najlepiej pokazują, że dobrze zdiagnozowaliśmy trendy rynkowe, a co ważniejsze umiejętnie je wykorzystujemy. Konsekwentnie inwestujemy w rozwój sieci w regionie Europy Środkowej i to procentuje – w ciągu ostatnich 10 lat detaliczna sprzedaż paliw naszej sieci wzrosła o 45%. To ogromny sukces, zarówno obszaru detalicznego, jak i całego Koncernu, a także wyraz zaufania klientów do jakości naszych paliw i oferty stacji - powiedział Wojciech Jasiński, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
PKN ORLEN dysponuje największą w Europie Środkowej detaliczną siecią 2,7 tys. nowoczesnych obiektów, które notują ok. 1,4 mln transakcji dziennie. Zgodnie ze strategicznymi założeniami w obszarze sprzedaży detalicznej planowany jest dalszy rozwój sieci stacji własnych i franczyzowych, wprowadzenie paliw jakościowych, a także przygotowanie do sprzedaży paliw alternatywnych.