PKN ORLEN rozszerza obecność marki w social mediach
W grudniu PKN ORLEN uruchomił nową stronę na portalu Facebook poświęconą marce korporacyjnej. W ramach prowadzonej komunikacji Koncern będzie prezentował różnorodne aspekty funkcjonowania, zarówno sponsoringowe czy społeczne, jak też biznesowe i produkcyjne.
Koncern rozwija swoją obecność także w innych kanałach, w których marka korporacyjna obecna była dotychczas, takich jak Twitter, na którym konto PKN ORLEN należy do wiodących profili wśród polskich firm, a także na portalu LinkedIn.
- Stacje benzynowe, z którymi przede wszystkim jesteśmy kojarzeni, są bardzo istotną, ale jednak tylko częścią naszej działalności. Jesteśmy największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej i prowadzimy niezwykle zróżnicowaną działalność. Nie tylko produkujemy paliwa, ale też tankujemy największe okręty, samoloty, tworzymy nowoczesną chemię wykorzystywaną np. w medycynie, wydobywamy węglowodory w Kanadzie, czy prowadzimy innowacyjne projekty biotechnologiczne. Są to bardzo interesujące a przy tym unikalne treści, które chcemy wykorzystać w budowaniu wizerunku naszej marki i przybliżaniu jej szerokiej grupie odbiorców - powiedział Waldemar Grzegorczyk, p.o. Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN.
W pierwszej połowie 2018 roku uruchomione zostaną kolejne kanały Koncernu, na stronach Youtube i Instagram.
Oficjalną stronę PKN ORLEN na Facebooku można znaleźć pod adresem facebook.com/ORLEN.Official/