12.07.2017

ORLEN marka godna zaufania

Stacje ORLEN cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców wynika z badania w branży B2B – Marka Godna Zaufania, przeprowadzonego przez instytut badawczy Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska”.

Celem badania było określenie, którym markom biznesowym ufają polscy przedsiębiorcy, głównie właściciele i prezesi firm oraz kadra kierownicza. Ankieta zrealizowana została przy zastosowaniu metody CAWI (ankiety online), a respondenci wskazywali spontanicznie marki, którym ufają najbardziej.

Marka ORLEN została także wysoko oceniona w dodatkowych aspektach weryfikacji jakie w tym roku postawiono przed respondentami, prosząc ich o opisanie wybranych marek pod kątem trzech kryteriów takich jak jakość, innowacyjność oraz silny wizerunek, dzięki czemu ocena zyskała jeszcze szerszy wymiar.

- Zaufanie klientów jakim obdarzają markę ORLEN  jest sumą wielu czynników, do których przywiązujemy największą wagę każdego dnia. Lojalność, podobnie jak wizerunek stacji paliw buduje się latami, ale można stracić w jednej chwili. Dlatego tak ważna jest dla Spółki dbałość o relacje, słuchanie klientów i wychodzenie naprzeciw ich potrzebom. Dla nich nieustannie dbamy o jakość produktów, rozwijamy ofertę sklepową i gastronomiczną, wprowadzamy nowe usług i formaty - podsumowuje wyniki badania Zbigniew Leszczyński, Członek Zarządu ds. Sprzedaży PKN ORLEN.

Jak wynika z badania aż 15 zwycięzców w swoich kategoriach to marki, które utrzymały pozycję lidera sprzed roku. W tym gronie są prawdziwi mistrzowie, którzy stali się niemal synonimem danej kategorii
Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte, co zdaniem organizatorów badania dało równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.

Ocenie podlegały marki produktów i usług w 23 kategoriach podzielonych na cztery segmenty: technologie, finanse, transport i usługi. Respondenci wymienili łącznie ponad 350 marek. Pełne wyniki drugiej już edycji badania dostępne są na stronie MarkaGodnaZaufania.pl