02.04.2021
Rusza nowa kampania promocyjna na stacjach ORLEN
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
Celem akcji jest zachęcenie kierowców do skorzystania z bogatej oferty gastronomicznej na stacjach ORLEN. Przez cały miesiąc klienci tankujący paliwo za minimum 100 zł będą mogli zakupić wrapa za jedyne 5 zł. Akcji towarzyszy 30-sekundowy film promocyjny.
Komunikacja kampanii „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”, którą od strony kreatywnej przygotowała i zrealizowała agencja Grey, przy współpracy z domem mediowym Sigma Bis, obejmuje reklamę w telewizji, radiu, prasie i w internecie, formę outdoor, a także własne kanały PKN ORLEN, w tym nośniki POS na stacjach Koncernu.
Segment detaliczny Grupy ORLEN obecnie ma duży wkład do wyników Koncernu, dlatego PKN ORLEN konsekwentnie stawia na jego rozwój. Tylko w 2020 r. zysk operacyjny tego segmentu osiągnął rekordowy poziom 3,3 mld zł. Ten obszar jest też ważnym elementem strategii Grupy ORLEN w perspektywie 10 lat.
PKN ORLEN inwestuje w sieć stacji paliw, budując nowe obiekty i unowocześniając te, które już istnieją. W ten sposób chce jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom klientów, a także utrzymywać konkurencyjność na wymagającym rynku sprzedaży detalicznej.
Stacje sieci ORLEN są niekwestionowanym liderem na krajowym rynku. W ostatnim raporcie IBRiS pt. „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce” zajęły pierwsze miejsce w niemal wszystkich kategoriach. Jak wynika z raportu, klienci szczególnie doceniają jakość oferowanego na stacjach ORLEN paliwa oraz szeroką ofertę gastronomiczną. W ocenie niemal 80% uczestników ankiety, spośród ośmiu uwzględnionych w raporcie marek paliwowych, ORLEN jest najbardziej profesjonalny, innowacyjny i prestiżowy.