Celem działań sponsoringowych jest wspieranie działań biznesowych poprzez budowanie marki innowacyjnej i odpowiedzialnej społecznie, rozwijanie relacji ze społecznościami lokalnymi, a także budowanie wartości Spółki zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Współpraca sponsoringowa
Współpracę sponsoringową podejmujemy z podmiotami i organizacjami posiadającymi osobowość prawną i realizującymi zadania z wielu zakresów:
- edukacja i nauka,
- ekologia i ochrona środowiska,
- ekonomia i gospodarka,
- inicjatywy społeczne,
- kultura i sztuka,
- sport.
Jak złożyć wniosek
1. Złożenie wniosku
Wypełnienie formularzu wniosku o sponsoring.
2. Ocena merytoryczna i decyzja
Po rozpatrzeniu i ocenie wniosku, decyzja o sponsorowaniu zostanie przekazana w ciągu 30 dni od daty otrzymania wniosku. Decyzja o przyznaniu sponsoringu zostanie przekazana wnioskodawcy drogą elektroniczną. Rozpatrywane są tylko wnioski złożone na formalnym wzorze. Wnioski są rozpatrywane pod kątem zgodności z misją i wartościami firmy, a także jej celami biznesowymi. Podczas oceny wniosków pod uwagę brany będzie również wpływ proponowanych działań na realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
Nasza działalność sponsoringowa jest zgodna z wartościami firmy, jej misją oraz strategią, a także z obowiązującymi przepisami prawa. Nasza firma nie angażuje się w działania nielegalne i nieetyczne, dyskryminujące i szkodliwe dla środowiska. Nie wspiera również podmiotów prowadzących działalność polityczną i/lub religijną oraz związków zawodowych.