O firmie

Nowoczesna stacja i klient przyszłości

Wyzwania

Szukamy rozwiązania (hardware + software), które pozwoli w czasie rzeczywistym monitorować zużycie energii elektrycznej (a w przyszłości także gazu i innych nośników) dla poszczególnych urządzeń lub grup urządzeń, takich jak chłodnie, oświetlenie, systemy grzewcze i wentylacyjne; analizować i wizualizować dane zużycia w przejrzystym panelu użytkownika; prognozować przyszłe rachunki oraz umożliwić symulacje kosztów w różnych scenariuszach; alarmować operatorów o przekroczeniach ustalonych progów zużycia; prowadzić dwukierunkową komunikację z urządzeniami (np. zmiana ustawień lub reagowanie na warunki pogodowe); oraz na podstawie zebranych danych – rekomendować optymalną taryfę energetyczną w celu obniżenia kosztów zakupu energii.

Zależy nam na elastycznym systemie, który można skalować i dostosowywać do różnych lokalizacji i typów urządzeń na stacjach paliw. Mile widziana otwartość systemu na rozszerzenie analizy o inne źródła energii (gaz, olej opałowy) w kolejnych etapach.

Poszukujemy rozwiązania wykorzystującego technologie AI, które umożliwia prowadzenie procesu sprzedażowego lub obsługi Klienta. Docelowy system powinien rozpoznawać kontekst rozmowy, intencje Klientów oraz prowadzić dynamiczny dialog. Poszukiwane rozwiązania mogą być stworzone zarówno do obsługi połączeń voice, terminalów PoS, jak również mogą być wykorzystywane w prowadzeniu połączeń wideo.

Poszukujemy innowacyjnych rozwiązań umożliwiających tworzenie dokładnych map cieplnych (heat map) ruchu klientów, identyfikowanie kluczowych obszarów zainteresowania oraz optymalizację układu przestrzeni i oferty produktowej w oparciu o rzeczywiste dane.