O firmie

Nowoczesna stacja i klient przyszłości

Wyzwania

Aby zapewnić wysoką dostępność i niezawodności naszych stacji ładowania pojazdów elektrycznych, poszukujemy zintegrowanego narzędzia pozwalającego na monitorowanie i automatyczną diagnostykę ładowarek EV różnych producentów. Chcemy aby system był zdolny do wykrywania i przewidywania awarii (predictive maintenance), a także wspierał procesy auto-healing.

Poszukujemy zaawansowanego systemu umożliwiającego personalizację ofert na podstawie zachowań Klientów. System powinien analizować zawartość transakcji w czasie rzeczywistym, identyfikować najlepiej dopasowane produkty i automatycznie proponować dodatkowe vouchery na kolejne zakupy. W zależności od segmentacji klientów system powinien oferować różne produkty, rabaty i promocje dostosowane do ich profilu.

Dopasowanie ofert będzie oparte na analizie danych z wcześniejszych zakupów Klientów, różnic regionalnych oraz czynników czasowych, wykorzystując technologię sztucznej inteligencji. Dodatkowym atutem rozwiązania może być wdrożenie asystenta czatu, który pomoże klientom w orientacji w ofercie firmy, odnalezieniu pożądanej promocji lub nagrody oraz poinformuje ich o aktualnych akcjach promocyjnych.

Poszukujemy systemu, który integruje te funkcjonalności z istniejącą infrastrukturą, zwiększając naszą konkurencyjność oraz wolumen sprzedaży.

Poszukujemy rozwiązania wykorzystującego technologie AI, które umożliwia prowadzenie procesu sprzedażowego lub obsługi klienta. Docelowy system powinien rozpoznawać kontekst rozmowy, intencje Klientów oraz prowadzić dynamiczny dialog. Poszukiwane rozwiązania mogą być stworzone zarówno do obsługi połączeń voice, terminalów PoS, jak również mogą być wykorzystywane w prowadzeniu połączeń wideo.

Poszukujemy rozwiązania umożliwiającego rozpoznawania i bezprzewodowej komunikacji z klientami (np. z wykorzystaniem beaconów IoT lub innych sposobów komunikacji) w celu dotarcia ze spersonalizowaną ofertą. System powinien oferować wsparcie różnych dostępnych kanałów komunikacji (np. aplikacja mobilna, system Digital Signage).

Poszukujemy rozwiązania działającego w obszarze omnichannel analitycs rozszerzającego możliwości prowadzenia analizy danych poza obszary dotychczas oferowane przez narzędzia dostępne na rynku. Rozwiązanie ma na celu wzbogacenie profili klientów w celu podniesienia możliwości działań personalizacyjnych. Poszukiwane rozwiązanie musi być w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami i regulacjami.

Poszukujemy rozwiązań umożliwiających uproszczenie i digitalizację procesów logistycznych na stacjach paliw (np. rejestracja temperatur, rejestr zdarzeń i działań wykonywanych przez personel stacji). Rozwiązania powinny wykorzystywać istniejącą na stacjach infrastrukturę informatyczną (np. tablety) w powiązaniu z np. technologią rozpoznawania obrazu. Proponowane rozwiązanie poza tworzeniem dokumentacji powinno oferować asystę i wsparcie dla pracowników stacji w wykonywanych przez nich działaniach.

Poszukujemy rozwiązań umożliwiających wykorzystanie odpadów biodegradowalnych powstających na stacjach paliw, między innymi fusy kawowe, skórki pomarańczy czy pojemniki PE-HD, które zgodnie z ideą ciccular economy zostaną przetworzone i ponownie wykorzystane. Proponowane koncepcje muszą uwzględniać specyfikę działania stacji i odpowiadać na związane z tym wyzwania logistyczne i sanitarne.

Poszukujemy rozwiązania, które pozwoli na zautomatyzowanie procesów przygotowania hot-dogów na stacjach paliw przygotowywanych przy użyciu roller grilla.

Rozwiązanie powinno wspierać pracowników w weryfikacji gotowości produktów do sprzedaży z uwzględnieniem między innymi rozróżniania poszczególnych surowców (smak/rozmiar), śledzenia ich położenia na roller grillu oraz gotowości do sprzedaży bądź utylizacji. Rozwiązanie powinno być wspierane aplikacją, która będzie możliwa do połączenia z wewnętrznymi systemami, aplikacją która ułatwi nadzór nad surowcem od dostawy aż po sprzedaż bądź utylizację.

Poszukiwane rozwiązanie powinno uwzględniać specyficzne warunki pracy na stajach paliw takie jak: zmienne oświetlenie, zmienną temperaturę otoczenia, zmianę parametrów surowców w trakcie obróbki cieplnej etc. Jednocześnie rozwiązanie nie może wymagać fizycznego znakowania produktów.

Poszukujemy rozwiązania, które pozwoli pracownikom na interaktywne odwiedzenie wirtualnej stacji paliw ORLEN. Oprogramowanie posłuży do oceny stacji pod względem architektonicznym (ścieżka klienta) gdzie będzie można zapoznać się z ofertą sklepową, gastronomiczną, testować promocje, przeprowadzać szkolenia dla obsługi stacji paliw.

Poszukujemy rozwiązania wykorzystującego AI i rozpoznawanie obrazu, które pozwoli na personalizację oferty sklepowej na stacji paliw w oparciu o typ pojazdu i profil klienta. Rozwiązanie powinno dawać możliwość integracji z systemami wewnętrznymi ORLEN. 

Poszukujemy rozwiązania, które pozwoli na stworzenie autonomicznej jednostki gastronomicznej, zdolnej do samodzielnego przygotowywania i wydawania posiłków, bez konieczności stałej obsługi personelu. Poszukiwane są rozwiązania umożliwiające przygotowanie - hot-doga, pizzy, panini, frytek. Rozwiązanie powinno dawać możliwość kalibracji pod przygotowanie produktów ORLEN. Urządzenie powinno mieć możliwość integracji z systemami zewnętrznymi.