Wyzwania
Poszukujemy rozwiązań umożliwiających automatyczne tłumaczenie rozmów telefonicznych, działające zarówno na urządzeniach mobilnych jak i urządzeniach stacjonarnych. Rozwiązanie powinno oferować tłumaczenie dwujęzyczne dla wszystkich uczestników spotkań.
Poszukujemy rozwiązania wykorzystującego technologię AI, które usprawni proces uzupełniania dokumentów przesłanych przez klientów/kontrahentów, zawierających różnorodne pytania dotyczące między innymi systemów zarządzania w ORLEN, tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz śladem węglowym. Kwestionariusze mogą przyjmować różne formaty takie jak np. (Word, Excel, PDF lub formularze online). System powinien udzielać odpowiedzi na podstawie bazy danych z analogicznymi pytaniami opierając się na informacjach zawartych w podobnych kwestionariuszach klientów z przeszłości.
Poszukujemy rozwiązania, które rozszerzy możliwości istniejących systemów wykorzystywanych w ORLEN i umożliwi zwiększenie poziomu detekcji i prewencji działań szkodliwych, które mogą pojawiać się w transakcjach w sieci detalicznej. Rozwiązania powinno wykorzystywać mechanizmy samouczące.
Poszukujemy rozwiązań ułatwiających budowę interaktywnych szkoleń z zakresów technicznych, które w jasny i przejrzysty sposób pozwolą rozpowszechniać wiedzę i zwiększyć świadomość pracowników we wskazanym zakresie.
Poszukujemy rozwiązania umożliwiającego skracanie linków oraz tworzenie własnych kodów QR, które będą wykorzystywały nazwę i logotyp marki ORLEN. Poszukiwane rozwiązanie musi umożliwiać dalszą analizę ich wykorzystania między innymi w działaniach rekrutacyjnych i employer brandingowych.